View Single Post
  #1 (permalink)  
Old January 28th, 2009
ToNneTje's Avatar
ToNneTje ToNneTje is offline
Devotee

ToNneTje is on a distinguished road
Default Phex-gebruikers Nederland / Belgie ?

Beste mensen,

Ik ben op zoek naar mensen die Phex gebruiken, een Gnutella-client welke mijns insziens beter is dan Limewire/Frostwire.

Behalve dat Phex er netter uitziet, verbruikt Phex ook minder capaciteit van je PC, kun je een prive-netwerkje met vrienden maken, kun je een aantal instellingen veranderen waardoor Phex een stuk beter functioneert dan Limewire/Frostwire, kun je bestanden exporteren naar een specifiek bestand zodat je je bestanden heel handig met je vrienden kunt delen, en ook heel handig: je kunt aangeven welke van de bestanden die je aan het downloaden bent de hoogste prioriteit heeft...

Je kunt Phex zodanig instellen dat je BETERE zoekresultaten krijgt, je kunt clients die nep-bestanden verspreiden snel en makkelijk bannen, en doordat je BETERE (lees: MEER) zoekresultaten krijgt zal het aantal nep-bestanden ten opzichte van goede (betrouwbare) bestanden, kleiner worden, een groot voordeel dus!

Evenals Limewire/Frostwire maakt Phex gebruik van het Gnutella-netwerk.

Als er mensen zijn die Phex ook eens willen proberen, dan zou het leuk zijn om dit te melden in dit forum.
Ik heb ook een Hyves-groep voor Phex aangemaakt, deze vind je hier: http://phex.hyves.nl dus wie een Hyves-account heeft is van harte welkom zich aan te melden.

De aankomende dagen wil ik wat tips betreffende Phex op deze Hyves-groep plaatsen, voorzien van wat plaatjes (omdat niet iedereen thuis is in instellingen, hoe simpel ook).

Voor wie Phex eens wilt proberen, klik op het Phex plaatje onder dit bericht.

Ps. Phex is beschikbaar voor MAC, Linux en Windows!

Reply With Quote