Thread: dowland
View Single Post
  #1 (permalink)  
Old December 17th, 2007
mzutg mzutg is offline
Novicius
 
Join Date: December 17th, 2007
Posts: 2
mzutg is flying high
Default dowland

Hello it would be nice if you integrate with limewire a way to download from the Internet site because research integréé is well, but new sites provide millions of film programs, games. For example I go on one of its sites I click download, but limewire does not open, should you integrate a system for making ceci.example that clicking on a download site as emule-dream limewire s 'opens automatically and asked if we veu download, but this is not the case please integrate this system. I hope that you will build



hello cela serait bien si vous integrer à limewire une façon pour telécharger à partir de site internet car la recherche integréé est bien mais des sites mettent à disposition des millions de film,programmes , jeux. Par example je vais sur un de ses sites je clic sur telecharger mais limewire ne s'ouvre pas, il faudrait que vous y integrer un systeme permettant de faire ceci.example que on clic sur telecharger d'un site comme emule-dream limewire s'ouvre automatiquemet et demande si on veu le telecharger,mais ce n'est pas le cas integrer ce systeme svp. merci j'espere que cela va se créer
Reply With Quote