Gnutella Forums  

Go Back   Gnutella Forums > Foreign Language Forums > Français
Register FAQ The Twelve Commandments Members List Calendar Arcade Find the Best VPN Today's Posts


Reply
 
Thread Tools Display Modes
  #1  
Old March 30th, 2004
piv
Guest
 
Posts: n/a
Default enorme problème

boujour,
quand je branche sharaeza,
je n'arrive plus du tout a avoir gnutella2 qui est le serveur principal
comment puis-je faire??
merci d'avance

[et voilà - I have copied this to the Shareaza Forum, also.]

Last edited by ursula; March 30th, 2004 at 03:42 AM.
Reply With Quote
  #2  
Old March 30th, 2004
et voilà's Avatar
et voilà et voilà is offline
+Modérateur à ses heures+
 
Join Date: July 26th, 2002
Location: Le Québec
Posts: 2,904
et voilà is a great assister to others; your light through the dark tunnel
Default

Salut Piv, il n'y a pas de serveur principal sur Shareaza, mais pour se connecter tu dois obtenir de nouvelles adresses de hubs du réseau sur des gwebcaches (sites internet retenant des adresses). Pour ce faire, regarde cette conversation sur le forum de shareaza qui est très claire à ce sujet: http://forums.shareaza.com/showthread.php?threadid=8126

Bonne chance
Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
[En cours] Problème de vitesse Pascal Diamantini Français 5 December 9th, 2007 07:27 PM
[En cours] Problème melanne21 Français 1 April 12th, 2007 06:15 AM
probleme (résolu) taz Français 6 July 21st, 2005 02:36 AM
enorme problème piv Shareaza (Windows) 1 May 25th, 2004 01:59 PM
Problème Maricia Français 2 March 8th, 2004 11:35 AM


All times are GMT -7. The time now is 05:11 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions Inc.

Copyright © 2026 Gnutella Forums
All Rights Reserved